„Mūsų niekas neįspėjo, kad jūroje bus žuvų. Vaikai buvo labai išgąsdinti“, – teigė atostogomis nepatenkinta šeima. Atostogavę Jamaikoje skundėsi oro linijomis, mat iš Jamaikos į Angliją juos atskraidino per 9 val. O jų pažįstamus, skridusius į Ameriką, per 3 val.
Vyras su sužadėtine, užsisakęs dvivietį kambarį, skundėsi tokio negavęs – pora nakvojo dvigulėje lovoje. Pasirodo, viešbutis padaręs šią klaidą, yra kaltas ir dėl jo sužadėtinės nėštumo.
Kliento skundo citata: „Ten, kur atostogavome, buvo per daug ispanų: priimamajame buvo kalbama ispaniškai, maistas irgi ispaniškas – per daug užsieniečių“.
Kliento skundo citata: „Reklamoje buvo parašyta, kad paplūdimio smėlis bus geltonas, o pasirodo – jis baltas“.
Nepatenkinti atostogomis skundėsi, kad jiems teko stovėti lauko eilėje, kur nebuvo oro kondicionieriaus.
Kliento skundo citata: „Man įkando uodas, tačiau manęs niekas neperspėjo, kad jie gali įkasti“.
„Manau, reklamoje turėtų būti įrašyta, kad vietinėje parduotuvėje nepardavinėja imbierinių sausainių ir garstyčių“, – teigė vienas klientas.
Turistai skundėsi, kad pardavėjai per daug tingūs – mat jiems nieko nepavyko nusipirkti per siestą.
„Nustebau, kad kelionės į Indiją metu kiekviename restorane beveik visi patiekalai buvo su kariu. Aš nemėgstu aštraus maisto“, – keliautojas skundėsi atostogomis Indijoje.
Kliento skundo citata: „Užsisakėme kelionę į vandens parką, tačiau mums niekas nepasakė, kad reikės atsinešti maudymosi kostiumus ir rankšluosčius“.