Penktadienis, 2020-06-05, 3:51 PM
Welcome Svečias
Pagrindinis | Registracija | Prisijungti
''Kartą užsukęs, negali sustot...''









Forum moderator: Vai2ske  
Forumas » MES LAUKIAMĖS-GIMDYMAS-PO GIMDYMO » Gimdymas-Po gimdymo » Kaip numesti svorio po gimdymo? (Kaip jums tai pavyko?)
Kaip numesti svorio po gimdymo?
sandrulia7Data: Sekmadienis, 2009-02-01, 1:18 PM | Žinutė # 121








[ (LT) ]

Grupė: Patikimi
Lygis:
Miestas:Utena
Forumo mylimieji
Žinutės: 5896
Apdovanojimai: 22
Lytis: Moteris
Sukaupta jau

Dalyvio įvertinimas:
Už nuoširdumą
Aš per neštumą priaugau 13kg. 10kg ir liko su manimi. Nenoriu aš su jais draugauti, bet nėra pas mane valios, o ypač žiemą 12

El.parduotuve www.sdgsventems.lt
Atsijungęs
tamoska616Data: Pirmadienis, 2009-02-02, 11:42 AM | Žinutė # 122








[ (LT) ]
Grupė: Removed


Sukaupta jau

Dalyvio įvertinimas:





Oi kaip sunkiai sekasi mesti 10
jau trys metai praejo, o i tas pacia vezia negriztu 16
vingiliauskieneData: Trečiadienis, 2009-02-18, 12:54 PM | Žinutė # 123








[ (LT) ]

Grupė: Dalyviai
Lygis:
Miestas:Šiauliai
Laukiamas dalyvis
Žinutės: 58
Apdovanojimai: 0
Lytis: Moteris
Sukaupta jau

Dalyvio įvertinimas:
Aš per visą nėštumą tepriaugau 12kg. tačiau pagimdžius liko 8kg, kurie nekrenta nors tu ką.... Mano mergaitei jau metukai o kg netirpsta, nors rodos ir mažiau valgau ir judėti stengiuosi, bet...... 12 12 12

Atsijungęs
KipsiukeData: Penktadienis, 2009-03-06, 9:59 PM | Žinutė # 124








[ (LT) ]

Grupė: Dalyviai
Lygis:
Miestas:vilnius
Forumo mylimieji
Žinutės: 4038
Apdovanojimai: 9
Lytis: Moteris
Sukaupta jau

Dalyvio įvertinimas:
Plepučių,pleputė
pas mane po 2 nestumu liko 9 kg ir labai noriu numest, bet nesiseka. karta per diena pavyko numest 3 kg bet jie vel gryzo 12

Atsijungęs
Neila699Data: Trečiadienis, 2009-05-20, 3:22 PM | Žinutė # 125








[ (LT) ]

Grupė: Dalyviai
Lygis:
Miestas:Lietuvos pakrastys...
Laukiamas dalyvis
Žinutės: 180
Apdovanojimai: 1
Lytis: Moteris
Sukaupta jau

Dalyvio įvertinimas:
na as per nestuma 13numeciau,nes 5men lb vemiau 3 po to pries gala 12 priaugau, nu o po gimdymo dar 10 pavariau per gera pusmeti 6 kadangi vaikis ramus buvo problemu nesudare,tai ir kg uzsiauginau 6 na jau 2 men kaip sportuoju, l-carnitina geriu,maista bysk riboju,bet tikrai nesidietinu ir 10 kg nebe

Tikri draugai kaip perlai – reti ir nepakartojami...o netikri kaip rudenio lapai – visur randami...

Atsijungęs
sandrulia7Data: Trečiadienis, 2009-05-20, 3:23 PM | Žinutė # 126








[ (LT) ]

Grupė: Patikimi
Lygis:
Miestas:Utena
Forumo mylimieji
Žinutės: 5896
Apdovanojimai: 22
Lytis: Moteris
Sukaupta jau

Dalyvio įvertinimas:
Už nuoširdumą
Quote (Neila699)
10 kg nebe

kaip čiotka -liux-


El.parduotuve www.sdgsventems.lt
Atsijungęs
SimutiaData: Trečiadienis, 2009-05-20, 4:10 PM | Žinutė # 127








[ (SE) ]

Grupė: Dalyviai
Lygis:
Miestas:Siauliai-Norvegija
Forumo mylimieji
Žinutės: 2884
Apdovanojimai: 7
Lytis: Moteris
Sukaupta jau

Dalyvio įvertinimas:
Už nuoširdumą Plepučių,pleputė
pirmaja panele kai pagimdziau,svoris iskart nukrito,nors buvau per nestuma priaugus 16kg.,o antraji kai pagimdziau,liko 7kg.,tai iki siol man jie velkasi 3 o kazkada sveriau 47kg.,dabar 54 3 noretusi sugryzti prie senojo svorio,bet vyras sako,tada plytas teks kistis i kisenes -cha-



Atsijungęs
vilvetData: Trečiadienis, 2009-07-15, 6:40 PM | Žinutė # 128








[ (LT) ]

Grupė: Dalyviai
Lygis:
Miestas:Ukmerge
Laukiamas dalyvis
Žinutės: 177
Apdovanojimai: 6
Lytis: Moteris
Sukaupta jau

Dalyvio įvertinimas:
as priaugau apie 18kg per nestuma,tai dar kokie 4-5 like tikrai,tai va as nevalgau po 18valandos ir darau pilvo presa

Atsijungęs
RomeniukasData: Sekmadienis, 2011-01-09, 0:11 AM | Žinutė # 129








[ (LT) ]

Grupė: Super Moderatorius
Lygis:
Miestas:panevezys
Forumo mylimieji
Žinutės: 19290
Apdovanojimai: 23
Lytis: Moteris
Sukaupta jau

Dalyvio įvertinimas:
Už super moderavimą
Nepriaugau nei 1kg tai neteko nieko numetinėti,iki šiol noriu priaugti,o ne numesti juokas Ir pilvas po dviejų vaikų likęs toks pat,kaip man sako,nesamonė,kad tu gimdei juokas

Pagalba naujokams ir ne tik čia

Atsijungęs
RomeniukasData: Antradienis, 2011-02-08, 8:54 PM | Žinutė # 130








[ (LT) ]

Grupė: Super Moderatorius
Lygis:
Miestas:panevezys
Forumo mylimieji
Žinutės: 19290
Apdovanojimai: 23
Lytis: Moteris
Sukaupta jau

Dalyvio įvertinimas:
Už super moderavimą
10 būdų mesti svorį po gimdymo

10 būdų mesti svorį po gimdymoKą tik pagimdžiusiai mamai idealiai subalansuota mityba ir tvarkingas treniruočių režimas gali pasirodyti neįmanoma misija. Ką daryti?

Net ir nesilaikant griežtos dietos nuolat skrupulingai skaičiuoti suvartojamų kalorijų kiekį, sverti produktus bei ruošti ypatingus patiekalus neretai pritrūksta ir laiko, ir jėgų. Laimė, mitybos specialistai kaip tik ir rekomenduoja susikoncentruoti ne į kalorijas, gramus ir GI lenteles, o tik į kasdienius įpročius. Labiau atkreipkite dėmesį į tai, kaip jūs valgote, kada jūs valgote ir kodėl jūs valgote, o ne ką jūs valgote.

1. Valgykite mažesnėmis porcijomis

Tai vienas svarbiausių žingsnių metant svorį. Dauguma žmonių suvalgo kur kas daugiau, nei reikia jų kūnui. Kad ir ką bevalgytumėte, jūsų pareiga – suvalgyti bent trečdaliu mažiau. Tai nėra lengva, bet pasistenkite – susikurkite savo porcijų matavimo sistemą, skaičiuokite kalorijas (moteriai per dieną rekomenduojama suvartoti apie 2000 kcal, vyrui – 2500 kcal), dėkitės į lėkštę mažesnius maisto kiekius. Puiki idėja bus ir naudoti mažesnes lėkštes.

2. Valgykite lėtai ir baikite valgyti dar prieš atsirandant sotumo jausmui

Stebėkite, kaip valgote. Net ir toks paprastas dalykas, kaip įprotis smeigti šakute ar imti šaukštu kitą kąsnį ne kramtant, o tik visiškai sukramčius ir nurijus prieš tai į burną paimtą maistą, padeda sumažinti suvalgomo maisto kiekį. Ir įsiklausykite į savo kūno pojūčius. Paprastai kiek pasisotinęs žmogus nori ne dar užvalgyti, o tiesiog tęsti valgymo procesą. Šio įpročio kaip tik ir reikėtų atsikratyti.

3. Stiklinės vandens taisyklė

Kad ir ką bevalgytumėte, laikykitės taisyklės: prieš valgį – stiklinė vandens. Tai ne tik padės sumažinti apetitą bei pagerins virškinimą, bet ir užtikrins, kad per dieną suvartosite pakankamai skysčių, kas maitinančiai mamai yra labai svarbu.

4. Alkoholis nerekomenduojamas

Kad alkoholiui maitinančios mamos valgiaraštyje ne vieta – savaime suprantama. Tačiau net ir toms, kurios svorį mesti susiruošė jau baigusios maitinti, alkoholis išlieka padidinto pavojaus zona. Visų pirma – todėl, kad dauguma alkoholinių gėrimų labai padidina apetitą. Antra – patys gėrimai turi nemažai kalorijų. Pavyzdžiui, taurėje vyno jų – net apie 200.

5. Užkandžiavimo taisyklė

Sukiojantis namuose su kūdikiu neretai šaldytuvas tampa geriausiu draugu. Kąsnelis to, gurkšnelis ano – ir tarp valgymų prisirenka didžiulis kalorijų kiekis. Jos suvartojamos ne todėl, kad išalkote, o tik todėl, kad ėjote pro šaldytuvą (virtuvės spintelę, lėkštę su skanėstais). Ir šį įprotį išgyvendinti nepaprastai sunku. Bet įmanoma. O procesą palengvins... gėrimai. Pasidarykite į termosą savo mėgstamos arbatos ir kaskart, kai atsidūrusi virtuvėje norėsite paimti ko nors užkąsti, įsipilkite jos į mažą puoduką ir išgerkite. Net jei arbatą šiek tiek pasaldinsite, toks gurkšnojimas bus kur kas draugiškesnis figūrai nei bet kokie užkandžiai. Šiltuoju metų laiku arbatą galima pakeisti ąsočiu vandens su truputėliu cukraus ir citrinos, apelsino gręžinėliais bei ledukais.

Taip pat gudrauti galite ir ant stalo pasidėjusi supjaustytų vaisių ar daržovių. Taip, kai jie ilgiau pastovi supjaustyti – vitaminai žūva. Bet jei jau pirštai patys tiesiasi ko nors valgomo – verčiau tegul tai bus morkos, saliero gabalėlis ar obuolio skiltelė, o ne pyragaitis, sūrio riekė ar sumuštinis.

6. Kasdien – 5 porcijos daržovių

Suplanuokite savo patiekalus taip, kad su kiekvienu valgymu gautumėte bent šiek tiek daržovių ir vaisių. Salotos, vaisių gabalėliai ar pertrintos vaisių tyrelės – puikus vitaminų, mineralų ir ląstelienos šaltinis.

7. Jei persivalgėte...

Net ir stropiausiai laikantis mitybos režimo kartais ima ir nutinka taip: tiesiog persivalgote. Ką daryti? Galima graužtis, pykti ant savęs, o kad pasijustumėte geriau – palepinti save kokiu gardėsiu. Bet galima tiesiog nusiraminti ir kitą dieną pasistengti valgyti mažiau. Ar bereikia svarstyti, kuris būdas labiau teigiamas jūsų figūrai?

8. Atsargiai – geriamos kalorijos

Skaičiuojant maisto porcijas neretai pamirštama paskaičiuoti ir tas kalorijas, kurias į savo kūną susipilame su gėrimais. Kakava, kava su pienu, gira, pieniškas kokteilis ir netgi gardžiosios vaisių sultys savo energine verte prilygsta normaliam užkandžiui – dubenėliui salotų ar sumuštiniui. Taigi verčiau jais nepiktnaudžiauti, o jei negalite atsisakyti – tai ir skaičiuokite juos kaip vieną iš užkandžių.

9. Jei vakare išalkote

Nors vakare daugelis dietologų rekomenduoja tik lengvus, nekaloringus užkandžius, kartais, ypač ilgais žiemos vakarais, taip norisi ko nors šilto ir jaukaus... Geriausias maistas tokiu atveju – lengvas daržovių troškinys arba daržovių sriuba. Juose kalorijų ne itin daug, toks maistas sušildo, greitai pasotina.

10. Išsitieskite

Be abejo, šis patarimas nelabai sietinas su mityba. Užtai su svorio metimu – net labai. Nes jei turite įprotį kūprintis, vien pečių ištiesimas ir taisyklinga laikysena akimirksniu leis jums „numesti“ bent keletą kilogramų. Be to, taisyklinga laikysena įtempia pilvo raumenis, jis ne tik atrodo mažesnis iš išorės, bet ir maisto „sutalpina“ šiek tiek mažiau, greičiau duodamas ženklą, jog valgyti jau užteks.

Sėkmę garantuos tik pasiryžimas keisti savo mitybos įpročius ne savaitei ar dviem, o visam gyvenimui. Mažais žingsneliais ugdykitės naujus įpročius – ir jie duos ilgalaikių rezultatų.


Pagalba naujokams ir ne tik čia

Atsijungęs
orchid1Data: Ketvirtadienis, 2012-04-12, 12:23 PM | Žinutė # 131








[ (LT) ]
Grupė: Removed


Sukaupta jau

Dalyvio įvertinimas:





Pas mane irgi tokia pati problema :)
LauritukeData: Ketvirtadienis, 2012-04-12, 12:29 PM | Žinutė # 132








[ (LT) ]

Grupė: Administratorė
Lygis:
Administratorė
Žinutės: 30254
Apdovanojimai: 36
Lytis: Moteris
Sukaupta jau

Dalyvio įvertinimas:
Už forumo ir puslapio įkūrimą Forumo siela Plepučių,pleputė
Quote (orchid1)
Pas mane irgi tokia pati problema :)

matyt pas daugumą taip :) tik vienetai kurios gerai atrodo ir po gimdymo šnekant apie figūrą sypsausi sypsausi


Pagalba naujokams ir ne tik čia
Forumo taisyklės ir ne tik čia
Sveikinimų atvirukai

Atsijungęs
PearlData: Sekmadienis, 2012-04-22, 10:00 AM | Žinutė # 133








[ (LT) ]

Grupė: Dalyviai
Lygis:
Miestas:Vilnius
Aktyvus dalyvis
Žinutės: 315
Apdovanojimai: 1
Lytis: Moteris
Sukaupta jau

Dalyvio įvertinimas:
orchid 1 o kiek laiko praėjo po gimdymo? mirkt
Atsijungęs
RomeniukasData: Ketvirtadienis, 2013-02-28, 5:00 PM | Žinutė # 134








[ (LT) ]

Grupė: Super Moderatorius
Lygis:
Miestas:panevezys
Forumo mylimieji
Žinutės: 19290
Apdovanojimai: 23
Lytis: Moteris
Sukaupta jau

Dalyvio įvertinimas:
Už super moderavimą
Per nestuma priaugau 11kg. Bet dabar jauciu kad ju neliko nei vieno juokas dar nesisveriau, na gal nebesveriu 45kg jetau noriu bent jau kad butu 50kg butu like, visada norejau sverti 50-55kg. reiks kuria diena pasisvertipas kaimynka labai jau smalsu... gerai

Pagalba naujokams ir ne tik čia

Atsijungęs
snieguoliukeData: Ketvirtadienis, 2013-02-28, 5:22 PM | Žinutė # 135








[ (LT) ]

Grupė: Patikimi
Lygis:
Miestas:Panevėžys
Forumo mylimieji
Žinutės: 21154
Apdovanojimai: 20
Lytis: Moteris
Sukaupta jau

Dalyvio įvertinimas:
manau daugumai po gimdymo nukrenta beveik visa tai kas priaugama nėštumo metu mirkt pamenu po gimdymo aš irgi svėriau kaip ir prieš neštumą, tik paskui svoris tai kilo tai krito, nes maistą reikėjo derinti prie vaikučio gerai gerai tik lieka pakitusios kūno formos, o svoris manau atsistato mirkt va draugytei, svoris nukrito, bet pati figūra pasikeitė mirkt

Kalba man už nugaros? Vadinasi aš priekyje ! Aptarinėja mano gyvenimą? Reiškia jis įdomesnis nei jų ! Stengiasi įžvelgti trūkumus? Reiškia pavydi ! O jei pavydi- vadinasi yra ko pavydėti :)
Atsijungęs
Forumas » MES LAUKIAMĖS-GIMDYMAS-PO GIMDYMO » Gimdymas-Po gimdymo » Kaip numesti svorio po gimdymo? (Kaip jums tai pavyko?)
Search:



Kartą užsukęs negali sustoti© 2020